Caritas, beste erakunde batzuekin batera, bizi garen garaiko antolatutako eliz adierazlea da. Gizartean egoteko modu bat, Jainkoak maitatuak izateko oparia hartzen dakiena, maila pertsonalean, eta gauzak maitasunez egiten dakiena, justizia eta bakea modu publikoan haragituz, behartsuenen zerbitzu gisa. Eta ez bakarrik COVID-19 bezalako larrialdietan, egunero eta munduko behartsu guztientzat; 2019ko Memorian aurkeztu berri dugun bezala, 17.000 pertsona baino gehiago artatuz.
Batez ere, emakume zaurgarriei eta haien haurrei, etxerik ez dutenak eta mendekotasuna duten adineko pertsonak. Horregatik ospatzen dugu gaur karitatearen eguna, Corpusa eguna, kristau-anaitasunaren jai nagusia, proiektu gisa, eta gauzak egiteko estilo batekin egindako gizateriaren ikurra.
|
Caritas junto a otros organismos es el exponente eclesial organizado de este modo de vida. Un modo de estar en la sociedad que sabe acoger el regalo de ser amados por Dios, a nivel personal, y hacer las cosas por amor, encarnando, de un modo público la justicia y la paz, como servicio a los más desvalidos. Y no sólo en las urgencias como el COVID-19, que también, sino cotidianamente, todos los días y para todos las/os necesitadas/os del mundo, como acabamos de presentar en la Memoria del año 2019 atendiendo a más de 17.000 personas.
Sobre todo, a mujeres vulnerables y a sus niñas/os, a los que no tienen hogar y a los ancianos dependientes. Por eso, celebramos hoy el día de la caridad, el día del Corpus, la fiesta mayor de la fraternidad cristiana, signo de una humanidad realizada como proyecto y como estilo de ser y de hacer las cosas.
|
|